dinsdag 1 januari 2013

number one





3 opmerkingen:

  1. HAAAAAAAAAAA jaja he smeagoll
    wat ben je toch goed in scannen.
    zal ik je nieuwe voler zijn opweg naar een niuwe carrière.
    oh wat mooi.
    ik wed dat jouw blog beter wordt dan mijne engels en stuff...
    oh wat heb je een mooi lettertype gekoczen ook en die tabbladen. subliemno. puti papi. dat moet afgesloten worden met een bijzonder filmpje.

    http://www.youtube.com/watch?v=b0tZaBPDVwE

    oh fuck dadelijk ziet hij dat zijn link is geplakt ofzo en dan ontdekt ie onze geneartie en onze humor en dan weet hij dat wij frits flits zijn en zegt hij dat tegen zijn vrienden onder wie ook een vogel en een baardman en dan zijn we dood en kijken ze ons nooit meer aan als we langslopen omdat; ohne weer die enge stalkers.

    ik ga je hard spammen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kijk ernaar uit

      he heb je dat gezien bij doh-nal ? ik heb je een mailtje gestuurd hahahahaha

      danke voor het volgen , het zal me voor eeuwig bij blijven

      xoxoxoxoxoxo je bffffl
      ily !!!

      Verwijderen
    2. hahahhaha ja suuuper grappig.
      klunsbende had gebeld o-oooo
      kom je op msn

      Verwijderen